allt&inget..

lig stil av mig att inte uppdatera bloggen :o
igår kväll var det faktiskt roligt :) vart en del drickande och träffa kompisar :)
det var roligt :)
ja, snart ska jag åka till gävla (y) Det ska bli roligt :D
jag kommer sakna min josefin som åkter till skåne redan idag , varför kunde hon inte åkt dit på söndag
precis som jag ;D
Det är sån härlig känsla att ÄNTLIGEN får lämna Ludvika och äntligen får träffa sin bror i gävle .
gud så jag har saknat han ;o
men på söndag kommer han och hans fru och doms små små barn och hämtar mig här hemma. då blir det att äta lite mat :) Det är väl ett bra tillfälle att bjuda dom på mat när dom endå är här :D
ellerhur ?

idag är det fredag och jag vet inte nå vad jag ska göra .. hmm .. antingen åka till mamma och umgås lite med dom där i blötberget .
eller stanna här hemma ?
jadu vi får se hur jag gör (??)
 jag saknar min lilla jonas också . han måste jag träffa innan jag åker. annars förlåter jag mig aldrig själv .
men jag tror vi skulle åka upp dit idag och lämna påskägg till han, engla och william :)
det tycker jag allt vi ska göra.. så jag får pussa på dom små rackarna :D
var ju förra veckan jag träffade mitt lilla gryn !

jag känner att bloggen börjar bli tråkig.. ;o men det är därför jag inte har någon fantasi och
vet inte alls vad jag ska skriva om ;o
jag vet ju inte precis vad som är intressant . i mitt liv händer det inte så mycket längre.
så då blir det typ bara 2 rader i månaden. haha.
ja igår var det första april också .
jag lurade ingen och ingen lurade mig :)
haha . ingen kan lura CicciSchilberg (y)
förra året på påsk så var det så mycket bättre. då jag och lalla ''syster'' bodde vid silfhyttan vid mikis ..
gud vad roligt vi hade !
den Sommaren kan inte slå någonting .. tror jag .
nej så är det. eller det är väl bara att göra denhära sommaren roligare :)

nu ska jag kila vidare och äta köttfärssås och spagetti. :)  muuuuuums (a)


/ Puss


     haha, nejnej. inte alls fjortis xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0