GÄVLE!

hejsan gottfolk :)

sitter nu här i gävle och kollar på oprah och lyssnar på dom ljuvliga ungana som skriker och bråkar.
dom är så goa . det är så kul att se dom igen :) och lilla jonathan som man såg när han bara var ett spädbarn, har blivit så himla stor och gå.
Det var två år sedan man såg dom små liven.
Nu är bror på jobbet och kommer hem ungefär 21.30 . då blir det väl en film kan jag tänka mig eftersom vi hyrde 3 st igår men vi hann bara se 1 utan alla dom. men då har vi ju iaf filmer till ikväll.
undra vad vi ska göra idag då ?
jadu.., det visar sig .
tur att jag inte haft ont i magen domhära dagarna iaf (y)  Så himla tur ..
vad ska man skriva ?
imorgon ska vi kanske vi ska till bibblan fick jag höra nu.
igår hade jag ont i huvudet  men det var inte så mycket.
nu ska jag åta godis.
Hejdå !


p.s jag saknar min bästavän josefin vejsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0