.

hejhejhej.
idag har man hört ett och annat. och det mesta tror man på.. 
men bevis måste man ju alltid ha ! 
fyfan .. blir så irriterad på att just JAG ska få höra sånt om MIN kille. 
Pallar inte Ludvika längre. 
Nej 1 år kvar så ska man försöka flytta till falun. Orkar inte med att bli sårad hela jävla tiden . 
'' Det är inte han jag vill åt'' 
nej därför håller man på med han då. 
tänk att man inte kan lita på någon längre. Nog pratat om onödiga saker.


idag har jag inte haft en spc bra dag, haft feber ungefär hela jävla dagen ! 
ont i huvudet, mått illa och känt mig hängig och yr . 
sen har det väl hänt massa roliga saker.
nu ska cicci gå och lägga sig. 
Godnatt ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0