hejhejhejhej, hemst mycket hej!

hejsan gottfolk :)
Idag kommer min älskling hem.. men åker inatt igen för att jobba :/
men han kommer hem på fredag igen !
idag var jag vid doktorn :)
jag och pappa gick dit fram och tillbaka , så nu känner man sig väldigt nyttig :) hehe
senare så slutar ju mammsen så då åker jag med henne hem sen kommer älsklingen som sagt då :)
Sen har jag kommit i fund med att jag ska sluta röka och be någon köpa nikotintuggemin (y)
hoppas jag lyckas !:)
Nej nu ska jag gå och röka !:)



I can't figure out
Is it meant to be this way
Easy words so hard to say
I can't live without
Knowing how you feel
Know if this is real

Tell me am I mistaken
Cause I don't have another heart for breakin'
Please don't let me go
I just wanna stay
Can't you feel my heartbeats
Giving me away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0