(y'

hejsan , just nu sitter jag i Stockholm och väntar på Andreas! 
sitter och kollar på blogg inlägg, så jag vart lite sugen på att skriva i min blogg själv. 
i helgen är det midsommar (y) hääärligt, på fredagen blir det lungt och ska umgås med andreas kan jag tänka mig. om inte han ska göra någonting annat då. annars blir det väl att sitta hemma och ruttna eller någonting . 
på lördagen ska jag vara med Nikki, vi ska vara i Smb antagligen och bara ta det lungt hade vi tänkt. 
sola, ut och gå osv. 
vi är inga partytjejer precis, vi tar det hellre lungt (a)
på söndag ska man väl träffa maddä hade jag tänkt också., hon skulle höra av sig när hon kommer hem, sa hon iaf :)
nu har jag inte så mycket mer att skriva. 
ha det bra /
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0