Mitt nyår!

hejsan allihopa!
mitt nyår vart helt fantastiskt med A och hans familj !
dracka lite cider och hade det jätte trevligt :) åt gjorde vi också .. älskade det bara verkligen ;)
vid 12 slaget så skålade vi och pussades !
kännde verkligen hur det värmedes i hela kroppen ! helt underbart. Bästa nyår jag någonsin haft!
sedan gick vi ut och smällde massvis med raketer ! sen kände jag mig väldigt trött så vi gick och la oss i A:s gamla tonårsstuga. hihi sweat! och kollade på mr&mrs smith hur det nu stavas.. Mys !
somade ganska snabbt medans A var väldigt pigg och satt upp i sängen.. sen vaknade jag en stund då vi gick ut och rökte !
då la han äntligen säg också :)
och usch vad rädd jag var när vi la oss, då han berättat att någon/något har slitit i hans dörr på natten när han hade bott där:s !!
Nu är det Tisdag och jag är fortfarande ledig, börjar jobba på Måndag igen.
så jag passade på att hänga med A ner hit till stockholm. men åker hem imorgon igen eftersom han blir Ledig då till på Måndag eftersom det är röd dag. YES säger jag ju bara till det !
så han jobbar till 11 och sen tjoar vi hemåt till Ludvika igen !
Nu ska jag kila .. hejdå alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0