hej..... igen!

helluhelluhellu!
FÖRLÅT för jag inte har bloggat på 100 år. Ska bli bättre!
sitter här i soffan i smb med felicia och tar det lungt.
kl är nu 00:54 och vi är PIGGA :o
drygt.. älskingen är ju och jobbar som vanligt då da.
saknar lika mycket varje gång.
ihelgen som var så var det midsommar och min syster gifte sig (a' cute
Dom var jätte fina tillsammans. känner på mig att det kommer hålla hela livet. 'angelica torsberg'
sen tog jag bara det lungt resten av helgen medan Andreas öppnade en eller flera öl i lördags :p
ihelgen nu som kommer är det ju inte bara han som ska dricka utan jag med för då är det ju la-festen, det gillas.
nej , nu ska jag städa eller någonting.
tiingeling!
Love!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0